طراحی کنترل شده فرایند پیشروی و الگوي حفاری و انفجار تونلهای دوقلو و سه بانده قطعه چهارم کیلومتر 24 آزادراه تهران شمال (چالوس)
خلاصه
در اجرای روش چانی و آتشباری بعنوان روشی کاربردی در حفاری تونلها، گاه محدودیتهایی مترتب م یگرددکه ناگزیر به لحاظ تمهیدات فنی ویژه در مرحله طراحی می باشد. ملاحظات اجرای خفیف و کنترل شده م یبایساز فرایند پیشروی تا طراحی پترن حفاری و انفجار در نظر گرفته شوند. ب هعنوان مصداق؛ محور تونلهای دوقلو )غربیو شرقی( و سه بانده قطعه چهارم کیلومتر 300 + 24 آزادراه تهران- چالوس در کیلومتر 409 + 300 دارای تقاطععمود به فواصل 7 و 9 متر با خط لوله 30 اینچ انتقال گاز بود که کنترل نشست زمین در پی پیشروی و موج ولرزش ناشی از انفجار می بایست در دستور کار قرار می گرفت. در مقاله حاضر؛ کلیه ملاحظات فنی- تجربی از تعیینفرایند پیشروی تا طراحی پترن حفاری و انفجار جهت اجرای تونلهای کیلومتر 300 + 24 مورد بررسی قرار گرفتهاست. پس از انتخاب فرایند پیشروی، پترن چال و انفجار؛ با آزمون و خطا و تلفیق و تعدیل کمیتهای حاصل ازروابط نیترونوبل و تئوری انتقال انرژی از ماده منفجره به سنگ طراحی و ارائه و دو پارامتر حساس اجرا؛ خرج ویژهو حفاری ویژه مورد ارزیابی قرار گرفت.
کلمات کلیدی:
تونلهای دوقلو و سه بانده . فرایند پیشروی کنترلی . پترن خفیف چال و انفجار
اولین کنفرانس مهندسی انفجار (1389)
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
طراحی کنترل شده فرایند پیشروی و الگوي حفاری و انفجار تونلهای دوقلو و سه بانده قطعه چهارم کیلومتر 24 آزادراه تهران شمال (چالوس)
خلاصه
در اجرای روش چانی و آتشباری بعنوان روشی کاربردی در حفاری تونلها، گاه محدودیتهایی مترتب م یگرددکه ناگزیر به لحاظ تمهیدات فنی ویژه در مرحله طراحی می باشد. ملاحظات اجرای خفیف و کنترل شده م یبایساز فرایند پیشروی تا طراحی پترن حفاری و انفجار در نظر گرفته شوند. ب هعنوان مصداق؛ محور تونلهای دوقلو )غربیو شرقی( و سه بانده قطعه چهارم کیلومتر 300 + 24 آزادراه تهران- چالوس در کیلومتر 409 + 300 دارای تقاطععمود به فواصل 7 و 9 متر با خط لوله 30 اینچ انتقال گاز بود که کنترل نشست زمین در پی پیشروی و موج ولرزش ناشی از انفجار می بایست در دستور کار قرار می گرفت. در مقاله حاضر؛ کلیه ملاحظات فنی- تجربی از تعیینفرایند پیشروی تا طراحی پترن حفاری و انفجار جهت اجرای تونلهای کیلومتر 300 + 24 مورد بررسی قرار گرفتهاست. پس از انتخاب فرایند پیشروی، پترن چال و انفجار؛ با آزمون و خطا و تلفیق و تعدیل کمیتهای حاصل ازروابط نیترونوبل و تئوری انتقال انرژی از ماده منفجره به سنگ طراحی و ارائه و دو پارامتر حساس اجرا؛ خرج ویژهو حفاری ویژه مورد ارزیابی قرار گرفت.
کلمات کلیدی:
تونلهای دوقلو و سه بانده . فرایند پیشروی کنترلی . پترن خفیف چال و انفجار
اولین کنفرانس مهندسی انفجار (1389)
بلافاصله پس از پرداخت هزینه لینک دانلود توسط سیستم فعال و در اختیار شما قرار می گیرد و یک کد رهگیری جهت پیگیری احتمالی درخواست، به شما داده می شود. همچنین بعد از چند ثانیه به صفحه مورد نظر جهت دریافت مقاله انتقال داده خواهید شد.
قیمت:99.000 ریال
------------------------------------------------------------------------
پک جامع آموزش نرم افزار آبا (ABAQUS)
پک جامع آموزش نرم افزار ژئواستادیو (Geostudio)
پک جامع آموزش نرم افزار پی اف سی دو بعدی (PFC 2D)
دانلود نرم افزار تریدک 5 (5.20.277 Itasca 3DEC)
دانلود نرم افزار فلگ دو بعدی 8 (Itasca FLAC - FLAC Slope 8.0.454 x64)
دانلود نرم افزار پلکسیز سه بعدی 2013 (PLAXIS 3D 2013)
دانلود مقاله تعیین نمودار ظرفیت باربری گروه ریزشمع توسط روش عددی و تحلیلی
دانلود مقاله بررسی اندرکنش خاک با FRP به وسیله آزمایش برش مستقیم
دانلود مقاله بررسی اندرکنش خاک با FRP به وسیله آزمایش برش مستقیم
دانلود مقاله ارزیابی پتانسیل روانگرایی بر اساس نتایج آزمایش نفوذ استاندارد (مطالعه موردی شهرستان کرج
دانلود مقاله بررسی پتانسیل تورم خاک های رسی مناطق مختلف شهرستان کرج
دانلود مقاله بررسی میزان تاثیرپذیری نرخ پیشروی ماشین تونل بری از مقاومت توده سنگ
دانلود مقاله بررسی میزان تاثیرپذیری نرخ پیشروی ماشین تونل بری از مقاومت توده سنگ
نرم ,افزار ,پک ,آموزش ,جامع ,دانلود ,نرم افزار ,آموزش نرم ,پک جامع ,جامع آموزش ,دانلود نرم ,قطعه چهارم کیلومتر ,انفجار تونلهای دوقلو ,کلیدی تونلهای دوقلو ,کلمات کلیدی تونلهای
درباره این سایت